Algemene vragen over tickets

Heb jij vragen over tickets. Kijk op onderstaande link bij Paylogic. Hier vind je de meest voorkomende situaties met betrekking tot ticket problemen.

Tickets kwijt

Ben jij je tickets kwijt? Kun je de e-mail met de toezending van de e-tickets niet meer vinden?

Klik op de volgende link. Hier hoef je alleen maar je e-mail adres in te vullen en de tickets worden automatisch opnieuw verzonden.

Tickets ruilen

Wil je je ticket verkopen, doe dit dan via www.ticketswap.nl.

Let op: Sponsor en Relatietickets vallen hier niet onder, die kunnen niet worden geruild via ticketswap. Neem hiervoor contact op met sponsors@parkcitylive.nl

Onder 18, maar toch volwassenticket

Kids en juniors (onder de 18) krijgen toegang met een volwassen ticket. Maar ze krijgen een polsbandje voor onder de 18. Dit i.v.m. de NIX 18 regels.

Bandjes zijn persoonlijk

Heb je jouw ticket gescand dan ontvang je een polsbandje. Dit is niet meer om te ruilen met iemand anders.

Koop dus geen weekend ticket als je van plan bent met twee personen op twee verschillende dagen te gaan. Kies dan voor twee dagkaarten.

Informatie over barcode op tickets

De barcode op je ticket blijft gelijk als je hem opnieuw uitprint na opnieuw ontvangen via paylogic.

De barcode op je ticket blijft uniek voor elk ticket. Deze kan slecht één keer worden gescand. Heb je een kopie van een ticket dan komt slechts één persoon binnen!

Alleen via ticketswap worden de barcodes veranderd. Het rechtstreeks overnemen van een ticket kan dus risico’s met zich meebrengen. Wil je zekerheid over de echtheid van je barcode neem dan de tickets over via ticketswap.